1394-06-22 05:24
955
0
20397
به میزبانی گنبد برگزار می شود؛

رزمایش رزمی فرهنگی دردانه های دست بسته در گلستان

فرمانده سپاه گنبد، از برگزاری رزمایش رزمی فرهنگی دردانه های دست بسته،  به مناسبت هفته دفاع مقدس از یکم تا ششم مهر ماه، با همکاری تیپ یکم نینوا و به میزبانی گنبد خبر داد.

به گزارش گلستان ما، سرهنگ رمضانعلی بادلی با اعلام این مطلب تصریح کرد: ستادی در این راستا به ریاست فرماندار ویژه شهر تشکیل شده است که این ستاد عهده دار اجرای بخش فرهنگی و نمایشگاهی این برنامه است و بخش رزمی آن نیز توسط تیپ یکم نینوا اجرا خواهد شد.

دبیر ستاد بزرگداشت دردانه های دست بسته ادامه داد: پیش از این یادواره شهدای تخریب در غرب استان گلستان که کار فرهنگی بزرگی بود، برگزار شد و بنا داریم با توجه به اینکه گنبد در دفاع مقدس به عنوان مرکزیت اعزام به جبهه در شرق استان بوده است این رزمایش را با نمایی از شهدای غواص ، کربلای ۴ و همچنین شهدای عملیات والفجر ۸  و با محوریت سردار شهید صمد اسودی برگزار کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد با ظرفیت بالایی که این شهرستان در برگزاری مراسم های فرهنگی و هنری دارد و همچینین با ورود نهادها و ادارات،  بزرگداشتی در شان شهدا برگزار شود.

بادلی همچنین از برگزاری نشستی با خبرنگاران طی روزهای آتی خبر داد و افزود: با حضور رئیس ستاد بزرگداشت دردانه های دست بسته برنامه های این حرکت بزرگ رزمی فرهنگی تشریح خواهد شد.

گفتنی است، کمیته اطلاع رسانی این ستاد در نظر دارد به بهترین عکس و گزارش خبری هدیه ای همراه با تندیس این برنامه فرهنگی اعطاء کند، لذا خواهشمند است هرگونه تولید و یا پوشش خبری مرتبط با این برنامه را جهت بررسی به  پست الکترونیکی ستاد بزرگداشت دردانه های دست بسته، به آدرسsh.ghavas.gonbad@chmail.ir ارسال نمائید.

خبرنگاران و عکاسان استان گلستان نیز در صورت تمایل می توانند جهت هماهنگی پوشش اخبار و تصویر برداری این مراسم و صدور کارت، تا تاریخ 27 شهریور ماه، با آقای وحیدی، روابط عمومی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان گنبدکاووس تماس بگیرند.  شماره تماس :09113765862

ضمنا برای اطمینان از صحت هر گونه خبر یا مطلب به وبلاگ ستاد به آدرس http://shghavas.blog.ir/ مراجعه نمائید.

1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.